سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یادآوری وقایع با ساعت زنگدار Alarm Master Plus v5.02

Alarm Master Plus

این نرم افزار چند کاره به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از ساعت زنگدار ، تقویم و شمارنده معکوس زمان را در دستانتان بگیرید . از قابلیت های اساسی این Alarm Master Plus می توان به امکان تنظیم کردن برای پخش آهنگ در هنگام وقایع ثبت شده ، خواندن متون نوشته شده توسط کامپیوتر به وسیله Speech و قابلیت نثب و تعویض تم های گوناگون اشاره کرد .
همچنین شما می توانید با تنظیم کردن یک زمان مشخص بدون دخالت خودتان ، به پخش یکی از موزیک های مورد علاقه تان ، باز کردن یک سند ، نمایش یک پیغام و یا اجرا کردن برنامه ها بپردازید .

 حجم : 1?77 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود آهنگ سنتی علیرضا افتخاری به نام شکسته دل

 






تاریخ : سه شنبه 92/10/3 | 1:47 عصر | نویسنده : mohammad karimi | نظرات ()

اجرای برنامه های جاوا با Java Runtime Environment 1.6.0.22

Java Runtime box

جاوا یکی از زبان های برنامه نویسی است که در ابتدا برای برای کامپیوتر طراحی شده اما به دلیل قابلیت های خاص خود مورد توجه شرکت های ساخت گوشی قرار گرفت و اکثر آنها سیستم عاملی مبتنی بر جاوا را برای موبایل های طراحی کرده و استفاده نمود اند . ذکر این نکته به خاطر این بود که بسیاری از کاربران فکر می کنند جاوا تنها برای موبایل مورد استفاده قرار می گیرد که بر خلاف این عقیده ، کاربردهای بسیاری را از این زبان برنامه نویسی که نسبت به سایر زبان ها از سادگی بیشتری برخوردار است در کامپیوتر مشاهده می کنیم . اگر تا به حال در سایت های مختلف با نرم افزار هایی رو به رو شده باشید که در توضیحات آنها ذکر شده باشد که زبان برنامه جاوا است ، برای اجرای آنها حتما می بایست نرم افزار Java Runtime را در ابتدا نصب نموده تا قابلیت باز کردن فایل یا برنامه ی مورد نظرتان فراهم شود . علاوه بر این ها برخی از صفحات اینترنتی به طور کامل با جاوا طراحی شده اند توانایی باز شدن با مرورگر ها را به طور معمول نداشته و برای مشاهده آنها نیز به این نرم افزار نیاز خواهید داشت . از این رو با توجه به محبوبیت خاصی که پلتفرم جاوا در بین برنامه نویسان پیدا کرده است در اختیار داشتن Java Runtime امری واجب برای عقب نماندن از دنیای تکنولوژی برای هر کاربر محسوب می شود . این نرم افزار که به صورت رایگان منتشر می شود در دو نسخه ی 32 بیتی و 64 بیتی ارایه شده است.

 

نسخه 32 بیتی

حجم : 13?95 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود آهنگ سنتی علیرضا افتخاری به نام شکسته دل

نسخه 64 بیتی

حجم : 14?11 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود آهنگ سنتی علیرضا افتخاری به نام شکسته دل






تاریخ : سه شنبه 92/10/3 | 1:41 عصر | نویسنده : mohammad karimi | نظرات ()

دانلود فیلمهای یوتیوب با YouTube Downloader 2.6.1

سایت YouTube یکی از مجموعه سایت های شرکت گوگل می باشد. این سایت برترین سایت اشتراک فایلهای ویدیویی در جهان می باشد و کاربران بسیاری در سراسر جهان دارد. فایلهای ویدیویی ارائه شده در این سایت در حالت عادی قابلیت ذخیره سازی بر روی هارد دیسک ندارد و شما برای ذخیره آنها نیاز به نرم افزار ویژه ای دارید که به همین منظور طراحی و ساخته شده است. این نرم افزار همچنین به عنوان یک تبدیلگر فایلهای ویدیویی نیز عمل می کند و قادر است فایلهای دانلودی را با فرمت های مختلف جهت استفاده در سیستم های مختلف ذخیره نماید. با استفاده از این نرم افزار همچنین شما می توانید آهنگ فایلهای ویدیویی را جدا کرده و با فرمت های صوتی ذخیره نمایید.

ویژگی های کلیدی نرم افزار YouTube Downloader 2.6.1 :

- دانلود فایلهای ویدیویی موجود بر روی سایت YouTube تنها با یک کلیک

- رایگان و بدون محدودیت در استفاده

- تبدیلگر حرفه ای فایلهای ویدیویی دانلود شده به فرمت های مختلف

- امکان جدا سازی صوت فایل و ذخیره آن با فرمت صوتی

- محیط ساده کاربری و مناسب برای تمام کاربران

- و …

حجم3,39mb

دانلود آهنگ سنتی علیرضا افتخاری به نام شکسته دل

پسورد فایل زیپ : www.taktemp.com

منبع : تک تمپ |

دانلود آسان فیلم از یوتیوب با 4U Download YouTube Video 4.8.0

 

4U-Download-YouTube-Video

4U Download YouTube Video نرم افزاری بسیار کارآمد و مفید برای دانلود ویدیوهای سایت Youtube می باشد ، با بهره گیری از این نرم افزار می توانید ویدیوهای آنلاین سایت Youtube که روزانه هزاران ویدیو از سرتاسر جهان در آن بارگذاری می شود را سریع و بدون نقص دانلود کنید و از تماشای آن در کامپوتر خود به صورت آفلاین لذت ببرید ، این نرم افزار با اتصال سریع به سرور سایت Youtube ویدیوها را برای دانلود به شما خواهد داد و شما تنها با 1 کلیک ساده می توانید ویدیو مورد نظر خود را دانلود کنید ، همچنین این نرم افزار از سایت های به اشتراک گذاری ویدیو دیگری همچون : Google Video ، Yahoo Video و… نیز پشتیبانی می کند که از این نرم افزار برای سایت های مشابه نیز می توانید استفاده کنید

hajm حجم : 7?03 مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com
دانلود آهنگ سنتی علیرضا افتخاری به نام شکسته دل

 






تاریخ : دوشنبه 92/10/2 | 11:2 عصر | نویسنده : mohammad karimi | نظرات ()

دانلود آسان از یوتیوب با نرم افزار Youtube Downloader 3.0

 

Youtube Downloader بهترین ابزار برای دانلود از Youtube است . این یک راه آسان و کامل را برای ذخیره کردن ویدئو های دلخواه در کامپیوتر  شما با سرعت بالا فراهم می کند . Youtube Downloader ففط به دانلود ویدئو ها محدود نمی شود بلکه می تواند همه فلش ویدئو ها ، ویدئو های گوگل و msn و غیره را دانلود کند .این نرم افزار می تواند ویدئو های دانلودی را به mp3 ، wmv ، avi ، mp4 ، wma و همچنین به فرمت های ipod ، iphone  ، psp  تبدیل کند. استفاده از یوتیوب بسیار راحت و آسان است ، وقتی که یوتیوب را باز کنید داخل آن یک IE toolbar نزدیک به player youtube است.

 

حجم فایل : 29/17 مگابایت

دانلود فایل از سرور سایت

دانلود آهنگ سنتی علیرضا افتخاری به نام شکسته دل

 

 






تاریخ : دوشنبه 92/10/2 | 10:52 عصر | نویسنده : mohammad karimi | نظرات ()

Ganje Mozafar 4 دانلود سریال گنج مظفر قسمت هفتم و هشتم

قسمت7

دانلود آهنگ سنتی علیرضا افتخاری به نام شکسته دل

قسمت8

دانلود آهنگ سنتی علیرضا افتخاری به نام شکسته دل






تاریخ : یکشنبه 92/10/1 | 12:51 صبح | نویسنده : mohammad karimi | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.




چت روم